Vinnande affärsmodeller och kanalstrategier i ett fygitalt landskap
Den 13 september mellan klockan 09.00 och 12.00 sänder Postnord årets andra upplaga av PostNord Retail Day. I samband med sändningen släpps rapporten E-barometern Q2 2022. Det presenteras fakta och analyser från första halvåret samt vilka effekterna blir för framtiden. Under en tre timmar lång sändning kommer du att få lyssna på intressanta samtal med experter och talare från branschen.
En rekordstark e-handel fick i år möta återintåget av fysisk handel. Och i vår nya ”fygitala” tillvaro fortsätter jakten på värdeskapande, hållbara och lönsamma upplevelser. E-handeln står inför ett paradigmskifte. Hur kan vi skapa hållbara affärer, i ordets alla bemärkelser? Vilka affärsmodeller har visat sig framgångsrika med potential till lönsam tillväxt? Och vad är en optimal kanalstrategi i en tid då konsumentbeteenden blir alltmer polariserade? Frågetecknen är många, men en sak är säker, e-handeln har aldrig varit mer spännande, utmanande och innovationstörstande än vad den är just nu.
- Datum:
- 13 september 2022
- Läs mer:
- https://www.postnord.se/foretagslosningar/e-handel/retail-day
sep
Tis 13 sep, kl. 09:00–12:00