Jobba hemma, på kontoret eller någon annanstans? Kanske ett enkelt val kan tyckas så länge jobbet blir gjort. Eller? När arbetet flyttas från kontoret uppstår många frågor och avvägningar att ta ställning till som normalt redan är hanterade då arbetet utförs på plats.
- Kan jag som arbetsgivare bestämma att en anställd från och med nu ska arbeta helt på distans?
- Hur sköter jag ansvaret för den anställdes arbetsmiljö när den sitter hemma i sitt kök och arbetar?
- Vilka försäkringar gäller?
- Behöver jag betala för ett höj- och sänkbart skrivbord?
Därför bjuder Teknikföretagen in till webbinarier där de guidar er igenom vad ni bör tänka på, vilka regler som gäller, för- och nackdelar, med mera. Arbetsgivarmedlemmar i TEKO får delta kostnadsfritt på detta seminarium.
OBS! Detta seminarium är endast öppet för TEKO:s arbetsgivarmedlemmar som får delta kostnadsfritt.
- Datum:
- 8 april 2021
- Plats:
- Digitalt
- Läs mer:
- https://ui.ungpd.com/Surveys/c7c52025-e15d-4aa9-bded-1584c40f576e?AccountId=d8315123-afc7-447e-a0f3-76e92a667dee&ContactId=00000000-0000-0000-0000-000000000000&IssueId=67feebb4-106d-4c06-b311-4794586ddb49&ir=
- Kontaktperson
- E-mail: [email protected]
08
apr
apr
Hem- och distansarbete 8 april – webbinarium för TEKO:s arbetsgivarmedlemmar
Tors 8 apr, kl. 14:00–15:00
Tors 8 apr, kl. 14:00–15:00
Download to your calendar