Kina är en enorm marknad som växer fort och svensk design och formspråk är hett eftertraktade. Kinesiska konsumenter är köpstarka, trendkänsliga och framför allt digitala – kineserna handlar allt i mobilen och ett varumärke måste finnas på rätt plattformar för att lyckas.
Nu bjuder TEKO in till ett webbinarium med info och tips om hur ni som företag kan etablera er i Kina – vi berättar hur ni kommer igång med wechat, tmall och JD. Hur fungerar marknaden? Hur fungerar logistiken på bästa sätt och vilka betalningslösningar finns? Jimmy Klintenberg från vår egen logistikavdelning, Tekologistik leder webbinariet. Kom och bli inspirerad med oss!
Program
- Jimmy Klintenberg – Tekologistik: ”Ingång på den kinesiska marknaden, hur startar ni? Vilka regler gäller för handel och hur undvika problem i distributionen? JD, T-mall, Wechat, vad skiljer de olika plattformarna åt?
- Tid för frågor!
Webbinariet startar kl 10.00 och slutar senast 11.00 Välkommen! (eller 欢迎 som de säger i Kina).
Anmäl er här!