TEKO:s årsmöte 2017 ”Nya möjligheter”

Varmt välkommen till TEKO:s årsmöte den 16 maj i Göteborg. Temat för eftermiddagen är ”Nya möjligheter” och platsen är SCA Hygiens business center i Mölndal, en cirkelformad mötesplats där spårvagnarna vänder inuti själva byggnaden. Vi lyssnar till SCA:s ledning som berättar om företagets nya organisation och framtidsplanerna.

Eftermiddagen fortsätter med entreprenören, modegurun och brandingproffset Per Holknekt. Han tar oss med på en sällsynt spännande och inspirerande livsresa med lärdomar, insikter och nycklar till lösningar. Därefter avslutar vi dagen med mingel och trevliga diskussioner tillsammans med kollegor.

13.30-14.30: Årsmöte
14.30-14.45: Fika med kaffe och kaka
14.45-15.45: Margareta Lehman, President, Health and Medical Solutions, SCA.
Om SCA:s verksamhet, företagets utveckling och möjligheterna framåt.
15.45-16.00: Bensträckare
16.00-17.00: Per Holknekt, entreprenör/modeguru/brandingproffs berättar om en spännande livsresa med lärdomar, insikter och nycklar till lösningar.
17.00- Mingel med något gott att dricka och lättare tilltugg.

Kommunikationer

Enklast att resa till Mölndal och SCA:s nya huvudkontor är med spårvagn till Mölndal Centrum. Spårvagn 2 går från Brunnsparken (Läge F) till Mölndal Centrum. Därifrån är det 2 minuters promenad till Broplatsen 1 och SCA:s huvudkontor. Även spårvagn 4 från Brunnsparken (läge E) går till Mölndal Centrum. Läs mer på vasttrafik.se

16 May 2017

SCA:s kontor i Mölndal